Asigurarea privata de sanatate

Interesat de o asigurare privata de sanatate ?

Asigurarea privata de sanatate – Beneficii

Asigurările de sănătate private sunt destinate persoanelor interesate de sănătatea lor și a celor apropiați. Fie că duci o viață activă, plină de provocări și stresul cotidian atinge câteodată cote maxime sau, pur și simplu, dorești o siguranță pentru viitor, te putem ajuta să găsești echilibrul între serviciile medicale care ți-ar putea fi necesare și posibilitățile financiare de care dispui.

Acum ai posibilitatea de a-ți lăsa sănătatea personală, pe cea a partenerului de viață și a copiilor pe mâinile specialiștilor din spitalele și clinicile private fără alte costuri suplimentare.

Ce îți oferă asigurarea de sănătate Individuală Signal Iduna?

  • Take Care – Plan principal doar pentru Spitalizare și intervenții chirurgicale ce oferă acoperire pentru spitalizare, intervenții chirurgicale, cazare pentru beneficiar și un însoțitor în caz de spitalizare și medicamentele și dispozitivele medicale legate de spitalizare
  • 360 Care – Plan principal pentru Spitalizare, intervenții chirurgicale și Ambulatoriu, ce oferă o acoperire completă, pentru servicii medicale în caz de spitalizare, investigații și analize medicale, control anual, naștere și maternitate
  • Vital Care – Plan principal, ce include acoperirea tratamentului pentru cancer, inclusiv A Doua Opinie Medicală

 Cele trei planuri principale se pot achiziționa împreună sau Acestea oferă câte 2 niveluri de acoperire pentru a putea alege ceea ce ți se potrivește cel mai bine:

  • PLUS – cu acoperire în România sau
  • PREMIUM – cu acoperire în România și toată Uniunea Europeană plus Turcia
  • Posibilitatea de a include în asigurare și soțul / soția / copiii, dacă alegi planul Take Care sau planul 360 Care
  • Deductibilitate în limita a 400 de euro/an/persoană asigurată, care se acordă și pentru primele plătite de angajat în nume propriu, nu doar pentru cele susținute de angajator.

Cum folosești asigurarea Signal Iduna Individual

  • Pentru decontare directă la clinicile din rețea se poate folosi aplicația Signal Care Assistant. Se pot face programări cu termene de procesare foarte redus, de 24h
  • Programare prin Call Center SIRO (disponibil 24/24) – timp de răspuns și avizare 48 de ore
  • În afara rețelei – se face programare direct la clinica dorită și avizare prin Signal Care Assistant – timp de avizare 24 h. Plata se face prin rambursare în cardul Easy Pay, în 7 zile de la trimiterea documentelor solicitate, prin intermediul aplicației. Documentele se trimit în format electronic, nu este necesară transmiterea în original
  • Easy Pay este modalitatea prin care asigurații au acces la clinici medicale nepartenere. Beneficiarul anunță, cu minim 48 de ore înainte, detaliile programării și costul prestațiilor. Plata se face direct la clinică prin cardul Easy Pay, urmând ca asiguratul să trimită documentele necesare în format electronic

Important!

Procesul de înrolare în unul din planurile medicale Take Care și 360 Care presupune efectuarea unei evaluări medicale în urma unui interviu telefonic (tele-underwriting).

Pentru planul de asigurare Vital Care trebuie doar sa răspundeți la întrebarea:

În prezent sau oricând în ultimii 10 ani, ați fost diagnosticat, vi s-a recomandat sau ați fost supus unei consultații/investigații/tratament de orice fel în legătură cu: Neoplasm (malign, benign sau incert, tumori borderline, leziuni precanceroase) și / sau markeri tumorali crescuți și / sau rezultate anormale ale unor investigații (de exemplu radiografie, RMN, colonoscopie, mamografie, test Papanicolau)?

Detalii importante ale asigurărilor Signal Iduna Individual

VÂRSTAPLATA POLIȚEIPERIOADE DE AȘTEPTARE
 

 

Asigurat: 18-60 ani

Copii: 0-18 ani ca și co-asigurați

Anual, Semestrial, Trimestrial, Lunar.

Perioadă de grație la neplată de

30    de    zile,    timp     în        care contractul este suspendat.

 

Spitalizare

 

4 luni

 

Naștere

 

10 luni

DAUNE – Preautorizare, Notificare, PlatăAFECȚIUNI PREEXISTENTE
PREAUTORIZARE – obligatorie pentru tratament cu decontare directă, în rețea.

TERMEN NOTIFICARE – maxim 30 zile după efectuarea tratamentului.

TERMEN PLATA DAUNĂ – 7 zile de la data

trimiterii tuturor documentelor solicitate

Se exclud afecţiunile preexistente sau complicaţiile acestora, declarate sau nedeclarate.

După 2 ani de acoperire continuă sunt preluate

în acoperirea de spitalizare la 360 Care și Take Care și în acoperirea de cancer la Vital Care

ACOPERIRE TERITORIALĂNU SE ACOPERA!
România

●  100% în rețea – decontare directă

●  100% în afara rețelei,  rambursare Uniunea Europeană și Turcia (pt. varianta Premium)

100% rambursare, dar nu mai mult decât dublul prețului de referință în rețeaua Mediqa Net pentru fiecare procedură

Afecțiunile preexistente Tratamente infertilitate Chirurgie Estetică Medicină Experimentală Afecțiuni psihice

TBC, HIV, SIDA inclusiv urmările acestora

Consultați lista completă de excluderi!

ANULAREA POLIȚEIREÎNNOIREA POLIȚEI
Rezilierea contractului se poate realiza de către beneficiar prin acordarea unui preaviz și fără alte costuri suplimentare.Cu 30 de zile înainte de expirare, oferta de reînnoire va ține cont de:

● Daunalitatea medie a produsului

● Costurile de administrare;

● Inflația medicală

Nu se va mai aplica perioada de așteptare.

REȚEA MEDICALĂALTE CRITERII
Rețeaua Mediqa Net ce include și Sanador, MONZA, Medsana, Anima, Angiomed, spitalul MEDAS, Clinica Sante, Synevo, Gral Medical,

www.signal-iduna.ro/harta-clinici-mediqa-net

Solicitantul trebuie să fie cetățean român sau cetățean străin rezident în România (care are CNP).

ACOPERIRE

  Poți obține acoperirea pe care ți-o dorești alegând unul dintre cele trei planuri de asigurare sau o combinație a acestora. Vei avea acoperire pentru:

●  Spitalizare și intervenții chirurgicale prin planul Take Care

sau

  • spitalizare și intervenții chirurgicale plus servicii medicale fără spitalizare (în ambulatoriu) prin planul 360 Care
  • tratament de cancer prin planul Vital Care. Acest plan poate fi cumpărat separat sau împreună cu unul din planurile Take Care sau 360 Care
  • prevenție medicală doar în planul 360 Care Premium
●  Maternitate (monitorizare sarcină și naștere) doar în planul 360 Care Premium

     PLANUL TAKE CARE – Plan principal pentru spitalizare și operații

  Acoperire pentru spitalizare și intervenții chirurgicale ca urmare a unei condiții acute (accident sau boală).

Se poate adăuga separat și acoperire pentru tratament de cancer prin planul Vital Care

SPITALIZARE (perioada de așteptare 4 luni)PlusPremium
Limită plan90.000 lei150.000 lei
Spitalizare de zi și continuă (servicii hoteliere și medicație)DaDa
Intervenții chirurgicale (inclusiv dispozitive medicale)DaDa
Indemnizație zilnică de spitalizare500 lei/zi500 lei/zi
Plata unică în avans pentru spitale publicemax. 5.000 lei
A doua opinie medicalăDaDa
Servicii medicale ambulatorii înainte de intervențiemax. 3.000 lei
Servicii medicale ambulatorii după intervențiemax. 3.000 lei
Coordonator pentru cazurile de spitalizare

(prin telefon și/sau email)

DaDa
Cazare și masă pentru însoțitor în spital

(în caz de spitalizare în altă localitate decât cea de domiciliu)

max. 3.000 lei
Majorarea sumei asigurate dacă nu sunt daune

(limita maximă asigurată în anul următor crește cu 5.000 lei )

5.000 lei
EasyPay (sistem de plată facil, prin alimentarea unui card de plată)DaDa
Acoperire în RomâniaDaDa
Acoperire în UE și TurciaDa
  • Indemnizația zilnică de spitalizare la spital de stat va fi plătită:
    • pentru spitalizările mai lungi de 3 zile, începând cu ziua a 4-a
    • 21 zile pe an
    • dacă se efectuează Plata unică în avans pentru spitale publice, se scad 10 zile de indemnizație zilnică

Acoperire pentru tratament ambulatoriu, spitalizare și intervenții chirurgicale, ca urmare a unei condiții acute (accident sau boală). Varianta Premium oferă în plus acoperire pentru maternitate și control medical preventiv.Se poate adăuga separat și acoperire pentru tratament de cancer prin planul Vital Care.

AMBULATORIUPlusPremium
Limită planNelimitatNelimitat
ConsultațiiDaDa
Investigații și tratamenteDaDa
Proceduri de balneo-fizio-kinetoterapiemax. 20 pe anmax. 20 pe an
A doua opinie medicalăDaDa
Monitorizare sarcină (perioadă de așteptare 10 luni)max. 2.500 lei
Naștere (perioadă de așteptare 10 luni)max. 7.500 lei
Control medical preventivmax. 1.000 lei
Acoperire în RomâniaDaDa
Acoperire în UE și Turcia

 

SPITALIZARE (perioada de așteptare 4 luni)PlusPremium
Limită plan90.000 lei150.000 lei
Spitalizare de zi și continuă (servicii hoteliere și medicație)DaDa
Intervenții chirurgicale (inclusiv dispozitive medicale)DaDa
Indemnizație zilnică de spitalizare500 lei/zi500 lei/zi
Plata unică în avans pentru spitale publicemax. 5.000 lei
A doua opinie medicalăDaDa
Servicii medicale ambulatorii înainte de intervențiemax. 3.000 lei
Servicii medicale ambulatorii după intervențiemax. 3.000 lei
Coordonator pentru cazurile de spitalizare

(prin telefon și/sau email)

DaDa
Cazare și masă pentru însoțitor în spital

(în caz de spitalizare în altă localitate decât cea de domiciliu)

max. 3.000 lei
Majorarea sumei asigurate dacă nu sunt daune

(limita maximă asigurată în anul următor crește cu 5.000 lei )

5.000 lei
EasyPay (sistem de plată facil, prin alimentarea unui card de plată)DaDa
Acoperire în RomâniaDaDa
Acoperire în UE și TurciaDa
  • Indemnizația zilnică de spitalizare la spital de stat va fi plătită:
    • pentru spitalizările mai lungi de 3 zile, începând cu ziua a 4-a
    • 21 zile pe an
    • dacă se efectuează Plata unică în avans pentru spitale publice, se scad 10 zile de indemnizație zilnică 5

Acoperire pentru tratamente, terapii plus consultanță și îndrumare ca urmare a unui diagnostic de cancer.Se poate cumpăra separat sau împreună cu unul din planurile de protecție medicală Take Care sau 360 Care.

 

SPITALIZAREPlusPremium
Limită plan100.000 lei200.000 lei
ConsultațiiDaDa
Investigații și tratamenteDaDa
Spitalizare de zi și continuă (servicii hoteliere și medicație)DaDa
Intervenții chirurgicale (inclusiv dispozitive medicale)DaDa
Indemnizație zilnică de spitalizare500 lei/zi500 lei/zi
Plata unică în avans pentru spitale publicemax. 5.000 lei
A doua opinie medicalăDaDa
Medical attendantDaDa
Servicii hoteliere pentru însoțitor în spitalizaremax. 1.500 leimax. 2.500 lei
Tratamente alternative și terapii complementareDa
Continuarea acoperirii după încheierea contractuluiDa
Consiliere psihologică5 vizite10 vizite
Consiliere nutriție5 vizite10 vizite
Chirurgie plastică reconstructivămax. 20.000 lei
Cheltuieli conexe diagnosticuluimax. 20.000 lei
Consultanță privind accesarea programelor naționaleDaDa
EasyPayDaDa
Acoperire în RomâniaDaDa
Acoperire în UE și TurciaDa

Cum accesez beneficiile acoperite?

Destul de simplu, folosind oricare dintre cele 3 metode puse la dispoziție:

  • Cel mai ușor e să mergi în oricare dintre clinicile partenere din rețeaua Mediqa Net pentru a beneficia de servicii fără să fie nevoie să scoți vreun ban din buzunar
  • Sau poți să mergi la orice clinică din afara rețelei Mediqa Net și plătește Signal Iduna serviciile prin cardul Easy Pay
  • O altă variantă e să plătești tu, direct, la orice clinică din afara rețelei și să recuperezi, apoi, banii prin dosarul de rambursare

Excluderi generale – pentru toate planurile

  Asigurătorul nu-și asumă răspunderea privind decontarea serviciilor medicale pentru:

  • Război, serviciu militar, misiuni de pace, atac terorist, perturbări, insurecții, greve, stări de urgență
  • Consecințele radiațiilor nucleare, fisiunii și accelerării de particule
  • Consecințele cutremurelor, inundațiilor sau a altor dezastre naturale
  • Epidemie/ pandemie recunoscută de autoritățile competente;
  • Acţiunile intenţionate de autovatamare (premeditate) ale persoanelor Asigurate
  • Fraudă privind asigurarea, respectiv inducerea în eroare intenţionată a Asigurătorului
  • Săvârșirea (inclusiv tentativa) unei acțiuni penale care se pedepsește prin lege
  • Consumul de alcool, droguri, alte substanțe toxice, inclusiv consecințele acestora și metodele de detoxifiere
  • Medicina experimentală, inclusive rezultatele acesteia
  • Medicina alternativă, inclusiv rezultatele acesteia, dacă nu se specifică altfel
  • Participarea ca subiect la studii medicale, chimice, cercetări ştiinţifice legate de sănătate chiar dacă nu sunt declarate astfel, inclusiv urmările acestora
  • Auto-tratamentul, auto-medicația, inclusiv consecințele acestora
  • Servicii medicale ce nu sunt necesare medical, dacă nu se specifică altfel
  • Controlul preventiv și screeningul, dacă nu se specifică altfel
  • Servicii Medicale care sunt consecinţele nerespectării tratamentului prescris
  • Servicii medicale efectuate de către soț/ soție, părinți sau copii;
  • Servicii medicale efectuate de o persoană care nu este autorizată să practice medicina
  • Tentative de suicid, inclusiv consecințele acestuia;
  • Proteze și implanturi existente în momentul încheierii asigurării, inclusiv înlocuirea lor şi urmările lor secundare/ îmbolnăvirile secundare
  • Chirurgie estetică sau orice tratament efectuat din motive estetice, inclusiv urmările
  • Infertilitate, sterilitate, contracepţie, avort voluntar, inclusiv urmările acestora
  • Schimbare de sex, inclusiv consecințele acesteia
  • Tuberculoză, HIV, SIDA, inclusiv consecințele acestora, directe și / sau indirecte
  • Afecțiuni mintale, psihice, psihiatrice şi tulburări de comportament, inclusiv urmările acestora, Serviciile Medicale psihologice, dacă dacă nu se specifică altfel
  • Afecțiunile / bolile genetice
  • Corectarea dioptriilor (miopie, hipermetropie, dar fără a se limita la acestea)
  • Stomatologie, dacă nu se specifică altfel
  • Investigații imagistice speciale (de PET-CT, angiograma, coronografie, arteriografie, ecografie cu substanță de contrast);
  • Emiterea oricărui document medical care nu are scopul de a diagnostica/ a trata o boală, afecțiune și / sau vătămare corporală;
  • Spitalizarea în cadrul următoarelor instituţii medicale:
    • spitalele de geriatrie şi gerontologie, azilele de bătrâni, casele de odihnă,
    • centrele de recuperare, reabilitare sau balneo-climaterice sau centrele de tratament kinetoterapeutic, secţiile de recuperare medicală ale spitalelor clinice,
    • instituţiile destinate tratării bolilor psihice, inclusiv secţiile de psihiatrie ale spitalelor,
    • instituţiile a căror destinaţie specifică este îngrijirea şi tratarea dependenţelor, doar dacă nu este specificat altfel în condițiile produsului de asigurare
  • Tratament paliativ și /sau profilactic, dacă nu se specifică altfel
  • Servicii medicale efectuate în afara locației furnizorului de servicii medicale
  • Complicațiile în urma condițiilor/ tratamentelor excluse sau restrictive;
  • Medicina muncii
  • Dispozitive medicale în cadrul spitalizării și în ambulatoriu, dacă nu se specifică altfel
  • Medicamente sau substanțe în ambulatoriu, dacă nu se specifică altfel

Excluderi speciale 360 Care și Take Care   360 Care – Acoperirea Ambulatoriu

 Se exclude decontarea serviciilor medicale pentru:

    • Alergologie
    • Nutriţie
    • Dializă
    • Logopedie
    • Terapia durerii
    • Controlul preventiv
    • Spitalizare continuă sau de zi
  • Procedurile de balneo-fizio-kinetoterapie – sunt limitate la 20 de proceduri pe an de asigurare
360 Care – Acoperirea Spitalizare și planul Take Care

 Condițiile preexistente sunt excluse în primii doi ani de În cazul reinnoirii contractului, după 24 luni, oricare afecțiune este considerată nouă și este acoperită

  • Intervenția chirurgicală bariatrică este acoperită numai în cazul IMC de peste 40 și dacă este necesar din punct de vedere medical
  • Prin derogare, se acoperă decontarea dispozitivelor medicale utilizate în
  • 360 Care Premium și Take Care Premium – Prin derogare, se acoperă medicamentele sau substanțele în ambulatoriu, în cadrul modulelor de acoperire pre- și / sau post-spitalizare
Control preventiv

 Serviciile de control medical preventiv sunt acoperite doar în cadrul planului 360 Care Premium, fiind excluse din toate celelalte planuri de asigurare

Maternitate

 Monitorizarea sarcinii și Nașterea sunt acoperite doar în cadrul planului 360 Care Premium, fiind excluse din toate celelalte planuri de asigurare

Pentru lista completă de excluderi, consultați condițiile generale de asigurare și condițiile speciale pentru fiecare produs de asigurare:

 Take Care Plus și Premium

  • 360 Care Plus și Premium

Excluderi speciale Vital Care   Vital Care Plus și Vital Care Premium

 Se exclude decontarea serviciilor medicale pentru:

  1. toate rezultatele histopatologice ce au determinat leziuni ușoare (pre-maligne)
  2. hiperkeratoza
  3. orice tumori cauzate de infecția HIV / SIDA
  4. leziuni neoplazice intraepiteliale CIN 1 și/sau CIN 2
  • Condițiile preexistente sunt excluse în primii doi ani de În cazul reinnoirii contractului, după 24 luni, oricare afecțiune este considerată nouă și este acoperită
  • Prin derogare se acoperă plata serviciilor medicale aferente sesiunilor psihologice la un medic specialist ca o consecință a diagnosticului de cancer, ca suport al Persoanei Asigurate.
  • Prin derogare, se acoperă plata Serviciilor medicale acordate în centrele de recuperare sau centrele de tratament kinetoterapeutic, secţiile de recuperare medicală ale spitalelor clinice.
  • Prin derogare, se acoperă plata serviciilor medicale pentru tratamentul paliativ
  • Prin derogare, se acoperă decontarea dispozitivelor medicale recomandate sau utilizate în spital, dispozitive medicale, medicamente sau substanțe recomandate sau utilizate în ambulatoriu.
Vital Care Premium
  • Prin derogare, se acoperă plata serviciilor medicale pentru rezultatele/ consecințele Medicinei Experimentale atât timp cât programele sunt validate de către Ministerul Sănătății.
  • Prin derogare, se acoperă plata serviciilor medicale care nu sunt necesare din punct de vedere medical, cu condiția stabilirii diagnosticului de
  • Prin derogare, se acoperă plata pentru medicina alternativă, în plus față de practica medicală general acceptată, atât timp cât programele sunt validate de Ministerul Sănătății.
  • Prin derogare, se acoperă plata serviciilor medicale pentru intervenții chirurgicale estetice sau pentru orice serviciu medical prestat din motive estetice ca urmare a diagnosticului de cancer (chirurgie reconstructivă).

Pentru lista completă de excluderi, consultați condițiile generale de asigurare și condițiile speciale pentru produsele de asigurare Vital Care Plus și Premium

   Documente necesare pentru încheierea poliței

  • Oferta semnată
  • Copia C.I pentru Contractant, Asigurat și Co-asigurați (dacă este cazul)
  • FAN completat și semnat
  • Acordul GDPR semnat
  • Dovada achitării avansului de primă


Programeaza-te Online

Daca doresti informatii personalizate referitoare la Serviciile de Asigurare, te invitam sa programezi o intalnire cu unul dintre specialistii nostri din Sibiu:

    Programeaza-te Online