TRANSILVANIA BROKER – primul broker listat la Bursa de Valori București – este unul dintre primii 4 brokeri de asigurare din România, cu o experienţă de peste 18 ani în domeniu şi o acoperire naţională.
Transilvania Broker incheie Contracte de Asistenta in Brokeraj cu persoane fizice sau juridice dornice sa inceapa sau sa-si dezvolte o cariera in asigurari. Pentru politele de asigurare emise vei beneficia de comision sub forma de procent din valoarea primei de asigurare aferenta politei emise. Acest comision difera in functie de obiectivele asumate si de performantele realizate. Dupa incheierea contractului si efectuarea unui training initial, asistentului in brokeraj i se pun la dispozitie documentele necesare si poate sa-si inceapa activitatea. Pe tot parcursul activitatii asistentul in brokeraj este coordonat si sustinut in activitate de catre personalul societatii noastre.
Colegii proactivi sunt mereu bineveniti!
Chiar daca esti autorizat sau nu in asigurari, te vrem alaturi de noi si iti oferim:
- comisioane peste media pietei!
- activarea sub un brand cu o reputatie excelenta in randul partenerilor si al clientilor, fiind cotati in top 4 brokeri din Romania dintre peste 300 de brokeri activi in piata;
- plan de cariera intr-un mediu profesionist;
- venituri din vanzari adaptate nevoilor tale;
- programe de bonusare unice in piata de profil din Romania;
- plata la timp a comisioanelor;
- solutii software online pentru ofertare, emitere si gestionare a activitatii;
- suportul unei echipe profesioniste, atat in procesul de vanzare, cat si pe parcursul desfasurarii activitatii de asistent in brokeraj/ francizant;
- veniturile tale sunt in functie de volumul vanzarilor lunare;
Beneficiile Colaboratorilor Transilvania Broker:
Transilvania Broker beneficiaza de o platforma de emitere online a politelor, intr-o continua dezvoltare.
Platforma de emitere online aduce o multitudine de beneficii colaboratorilor Transilvania Broker, precum:
1 REDUCEREA TIMPULUI DE LUCRU
Clientii isi pot incheia singuri politele de asigurare
2 ACELASI COMISION
Comisionul ramane acelasi ca si in cazul in care incheiati o polita de asigurare in 24 Broker
3 EXTINDEREA PORTOFOLIULUI
Veti avea acces la o baza mai mare de clienti care folosesc mediul online pentru cumparaturi, etc.
4 ACOPERIRE NATIONALA
Nu veti mai fi limitati teritorial; veti putea atrage clienti din toata tara
5 PROMOVARE MAI EFICIENTA
Veti putea folosi un cod QR pentru a va promova
6 ACADEMIA DE ASIGURARI – Platforma destinata colaboratorilor nostrii
Deasemenea, pentru pregatirea continua si aprofundarea produselor de asigurare va punem la dispozitie Academia de Asigurari – Platforma destinata colaboratorilor nostrii
Asistenţii în brokeraj semneaza cu brokerul de asigurare un contract de mandat, prin care sunt mandataţi să-l reprezinte în scopul promovării şi intermedierii produselor de asigurare ale partenerilor săi (societatile de asigurare) către potenţialii clienţi persoane fizice sau juridice. În conformitate cu normele Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor, fiecare asistent în brokeraj este înscris în Jurnalul asistenţilor în brokeraj, primind un cod unic de înregistrare.
De ce să devii asistent în brokeraj?
- pentru a-ti construi propria afacere intr-un domeniu aflat in ascensiune.
- pentru a te dezvolta continuu, atat profesional cat si personal.
- pentru a da valoare muncii tale.
- pentru obținerea libertății financiare.
- pentru a-ti crea “o carte de vizita cu greutate”.
Ca in orice domeniu de activitate, pentru a putea performa si a vinde polite de asigurare trebuie sa cunosti bine produsele de asigurare si sa pui pasiune in ceea ce faci.
Este crucial să ai o înțelegere profundă a produselor de asigurare pe care le vinzi și să îți dedici pasiune și angajament în activitatea ta ca asistent in brokeraj.
Iată de ce este important să cunoști bine produsele de asigurare și să fii pasionat de ceea ce faci:
Importanța cunoașterii produselor de asigurare:
- Cunoașterea detaliată a produselor îți permite să răspunzi în mod clar și precis la întrebările clienților.
- Te ajută să identifici și să recomanzi soluțiile potrivite pentru nevoile individuale ale clienților.
- Te face mai credibil în ochii clienților și îți consolidează reputația de expert în domeniu.
- Îți oferă avantajul de a putea compara și alegere cele mai bune opțiuni de asigurare pentru clienți.
Rolul pasiunii în activitatea de asistent in brokeraj:
- Pasiunea te motivează să fii implicat și dedicat în oferirea celor mai bune servicii clienților.
- Te ajută să construiești relații puternice și de încredere cu clienții, ceea ce poate duce la recomandări și loialitate pe termen lung.
- Te inspiră să fii în permanentă actualizare cu informațiile din industrie și să cauți soluții inovatoare pentru clienții tăi.
- Pasiunea pentru ceea ce faci te ajută să depășești obstacolele și să rămâi concentrat pe obiectivele tale profesionale.
Prin urmare, combinând cunoștințele solide despre produsele de asigurare și pasiunea pentru domeniul tău de activitate, poți deveni un asistent in brokeraj de succes și să oferi servicii de calitate clienților tăi.
Oferta Transilvania Broker de Asigurare
Activitatea se poate desfasura atat ca persoana fizica cat si ca persoana juridica prin infintarea unui PFI, II, PFA sau SRL .
În cazul persoanelor juridice, trebuie sa existe în Actul constitutiv al societatii codul CAEN 6622 Activități ale agentilor și broker-ilor de asigurări (Asistent în brokeraj). Acesta poate fi si obiect de activitate secundar, dar obligatoriu autorizat la ORC.
Persoane fizice
Pentru a putea desfasura activitatea de asistent in brokeraj ca persoana fizica trebuie sa urmezi Cursul de Pregatire Profesionala Initiala a persoanelor care urmeaza sa lucreze in domeniul distributiei produselor de asigurare (pentru cei care nu detin un certificat valabil), sau Cursul de Pregatire Continua a intermediarilor in asigurari (pentru cei care detin un certificat valabil).
Cursurile se desfasoara online pe platforma e-learning, accesul la platforma este permanent in functie de programul tau.
Cursul de Pregatire Profesionala Initiala se organizeaza in vederea obtinerii Certificatului de absolvire, costurile fiind de 440 lei.(Aceste costuri reprezinta Cursul de Pregatire Profesionala Initiala pe platforma e-learning – 120 lei + taxa examinare pentru examenul organizat online de catre Institutul de Studii Financiare – 320 lei).
Persoanele care dețin un Certificat de absolvire în vigoare, parcurg în fiecare an calendaristic forme de pregătire profesională continuă prin care acumulează credite (20) de formare profesională.
Formele de pregătire profesională continuă asigură menținerea, îmbunătățirea și dezvoltarea cunoștințelor și competențelor profesionale privind distribuția de asigurări precum și a competențelor specifice.
În cazul persoanelor care au obținut certificatul de pregătire profesională inițială/certificatul de competențe, creditele de formare profesională sunt acumulate începând cu anul calendaristic următor celui în care a fost obținut.
Cursul de Pregatire Continua se organizeaza in vederea mentinerii Certificatului de absolvire, costurile fiind :
- anual – cursul de pregătire profesională (credite 20) pe platforma e-learning – 80 lei + validare credite la ISF – 80 lei – din contul personal al fiecaruia, creat pe site-ul Institutul de Studii Financiare https://platforma.isfin.ro/ro.
- o data la 3 ani sustinerea evaluarii ISF pentru mentinerea certificatului – examen online – 200 lei
Transilvania Broker incheie contracte de asistenta in brokeraj cu persoane fizice dornice sa inceapa sau sa-si dezvolte o cariera in acest domeniu. Remuneratia consta in comisioane consistente oferite pentru incheierea politelor de asigurare. Aceste comisioane sunt cuprinse in contractul de asistenta in brokeraj. Dupa incheierea contractului si efectuarea unui training initial, iti punem la dispozitie documentele necesare pentru inceperea activitatii. Pe tot parcursul activitatii vei fi indrumat si sustinut in activitate de catre personalul societatii noastre.
Persoane juridice
Oferta noastra pentru persoane juridice este urmatoarea: O Franciza Transilvania Broker, in conditii deosebite pentru francizant. Conditiile minime necesare pentru intrarea in aceasta afacere sunt:
- Persoane juridice avand ca si domeniu de activitate codul CAEN 6622 Activități ale agentilor și broker-ilor de asigurări (Asistent în brokeraj). Acesta poate fi si obiect de activitate secundar, dar obligatoriu autorizat la ORC.
- Existenta unui spatiu rezonabil din punct de vedere al marimii, amplasarii si amenajarilor;
- Dotare cu calculator, imprimanta si scanner;
- Legatura la internet;
- Experienta minima in domeniile – asigurari – intermedieri financiare;
Pentru a putea desfasura activitatea de asistent in brokeraj ca persoana fizica trebuie sa urmezi Cursul de Pregatire Profesionala Initiala a persoanelor care urmeaza sa lucreze in domeniul distributiei produselor de asigurare (pentru cei care nu detin un certificat valabil), sau Cursul de Pregatire Continua a intermediarilor in asigurari (pentru cei care detin un certificat valabil).
Cursurile se desfasoara online pe platforma e-learning, accesul la platforma este permanent in functie de programul tau.
Cursul de Pregatire Profesionala Initiala se organizeaza in vederea obtinerii Certificatului de absolvire, costurile fiind de 440 lei.(Aceste costuri reprezinta Cursul de Pregatire Profesionala Initiala pe platforma e-learning – 120 lei + taxa examinare pentru examenul organizat online de catre Institutul de Studii Financiare – 320 lei).
Persoanele care dețin un Certificat de absolvire în vigoare, parcurg în fiecare an calendaristic forme de pregătire profesională continuă prin care acumulează credite (20) de formare profesională.
Formele de pregătire profesională continuă asigură menținerea, îmbunătăţirea și dezvoltarea cunoștințelor și competențelor profesionale privind distribuția de asigurări precum și a competențelor specifice.
În cazul persoanelor care au obținut certificatul de pregătire profesională inițială/certificatul de competențe, creditele de formare profesională sunt acumulate începând cu anul calendaristic următor celui în care a fost obținut.
Cursul de Pregatire Continua se organizeaza in vederea mentinerii Certificatului de absolvire, costurile fiind :
- anual –cursul de pregătire profesională (credite 20) e-learning – 80 lei + validare credite la ISF – 80 lei – din contul personal al fiecaruia, creat pe site-ul Institutul de Studii Financiare https://platforma.isfin.ro/ro
- o data la 3 ani sustinerea evaluarii ISF pentru mentinerea certificatului – examen online – 200 lei
Transilvania Broker incheie contracte de asistenta in brokeraj cu persoane fizice dornice sa inceapa sau sa-si dezvolte o cariera in acest domeniu. Remuneratia consta in comisioane consistente oferite pentru incheierea politelor de asigurare. Aceste comisioane sunt cuprinse in contractul de asistenta in brokeraj. Dupa incheierea contractului si efectuarea unui training initial, iti punem la dispozitie documentele necesare pentru inceperea activitatii. Pe tot parcursul activitatii vei fi indrumat si sustinut in activitate de catre personalul societatii noastre.
Cariera in asigurari – Comisionare
Oferta de comision va fi personalizata pentru fiecare Partener nou in parte, in functie de urmatoarele criterii:
- Experienta profesionala a noului partener- nu-ti face griji daca nu este foarte vasta, ne vom ocupa noi de training.
- Volumul de prime intermediate;
- Structura portofoliului pe tipuri de asigurari;
- Existenta sau nu a unei retele de colaboratori;
Pe lânga certificatul de atestare profesionala trebuie sa îndeplinesti urmatoarele conditii:
- Sa fii absolvent de liceu si sa detii: Certificat Absolvire Liceu sau Diploma de Bacalaureat
- Sa nu ai cazier judiciar pentru infractiuni contra patrimoniului sau pentru infractiuni prevazute de legislatia financiar-fiscala;
- Sa ai probitate morala: buna reputatie si integritate morala;
- Cunoștințe foarte bune de operare PC (Windows, Microsoft Word și Excel, Internet);
- Atitudine proactiva, persuasiva si perseverenta
- Bune abilitati de comunicare, negociere si orientare spre rezultate
- Spirit de initiativa si capacitate de a lucra in echipa
Colaboratorii Transilvania Broker beneficiaza de cea mai complexa si usor de folosit aplicatie, platforma 24 Broker, ce include functionalitati precum:
- Ofertare si emitere electronica;
- Comparatoare de preturi;
- CRM(Customer Relationship Managament) – Gestionarea relatiilor cu clientii;
- Gestionarea produselor conexe ale clientilor precum: rovinieta, ITP;
- Rapoarte;
- Polite care expira;
- Rate scadente;
- Gestionarea politelor si a chitantelor;
- Baza de date clienti;
- Comisioane de incasat.
Dupa semnarea contractului de colaborare, vei avea propriul cont de 24Broker prin care vei putea oferta si emite polite, propria adresa de email de companie si vei avea acces la dashboard-ul propriu Transilvania Broker, de unde vei putea sa te promovezi si sa atragi clienti noi.
Beneficii:
E important sa stii ca asistentii nostri au costuri zero pentru:
- Depunerea banilor/primelor de asigurare.
- Emiterea politei.
- Dotarea cu POS mobil.
- Platile facute de clienti prin POS.
- Expedierea corespondentei in reteaua Transilvania Broker.
- Cursuri de dezvoltare profesionala si personala gratuit.
- Posibilitatea desfasurarii unor activitati conexe: intermedieri credite, leasing, etc. la clientii existenti deja in portofoliu.
- Lucrezi în ritmul tau: fie part-time sau full-time
Transilvania Broker suporta toate aceste costuri in locul tau pentru ca tu sa te poti concentra pe ceea ce conteaza cu adevarat: dezvoltarea portofoliului de clienti si acoperirea tuturor nevoilor acestora cu profesionalism.
Pe langa acestea mai beneficiezi de:
Suportul unui department de daune, inclusiv un call-center pentru avizare dosare, asistam clientii incepand de la avizarea la asigurator, constatare tehnica, pana la programare in service, avand contracte cu peste 100 de unitati reparatoare din toata tara;
Suportul unui department Corporate prin care derulam ofertarea si emiterea politelor mai “SPECIALE”, gen: Garantii, CAR, etc, polite care se negociaza direct in centralele asiguratorilor;
Nu exista posibilitatea retinerii la sursa a comisioanelor;
Folosim pentru emitere si gestiune softul “24broker”, accesul in el facandu-se pe baza de user, parola si cod generat de dispozitiv token/telefon, fiecare utilizator primind un singur user pe baza contractului semnat. Deasemenea sesiunile multiple (asta insemnand accesarea platformei folosind acelasi user, de pe IP-uri diferite, simultan) nu este permisa.
Responsabilitati:
- Prospectarea permanenta a pietei si promovarea produselor si serviciilor pe care le intermediem.
- Efectuarea analizei de nevoi financiare si de risc pentru client, construirea ofertelor corespunzatoare si finalizarea vanzarilor.
- Oferirea de servicii post vanzare clientilor pe durata derularii contractului.
- Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii proprii.