In cazul unui eveniment neprevazut, nu vei fi nevoit sa suporti cheltuieli suplimentare
Iti alegi acoperirile in functie de scopul calatoriei tale
Durata pentru care te poti asigura este de minimum 3 zile si pana la 365 de zile
In cazul in care decizi sa pleci in vacanta, poti opta si pentru Asigurarea suplimentara de anulare a vacantei, iar in cazul unui eveniment neprevazut ce te impiedica sa pleci in calatorie, ti se vor rambursa cheltuielile de achizitionare a pachetului de vacanta in limita asigurata
Daca esti nevoit sa extinzi acoperirea asigurarii tale de calatorie pentru copii sau sotie, poti opta pentru Asigurarea suplimentara de Intrerupere/Extindere calatorie
Daca pleci la schi sau urmeaza ca in vacanta sa practici sporturi cu grad ridicat de risc, poti achizitiona Asigurarea suplimentara pentru Sporturi de agrement
Ai un numar de telefon dedicat la care poti suna in cazul in care intervine unul din riscurile acoperite de polita ta de asigurare
In cazul in care pleci in calatorie cu masina, poti opta pentru asigurarea de asistenta rutiera. In functie de tipul de transport pe care il vei folosi pentru a ajunge in strainatate, autoturismul propriu sau avion, poti alege una dintre asigurarile suplimentare:
– asigurarea pentru calatoriile cu avionul, care acopera: intarziere sau pierderea cursei aeriene si intarzierea sau pierderea bagajelor
Asistenta rutiera: asistenta telefonica in cazul in care intampini probleme cu masina cu care calatoresti in afara Romaniei, Restabilirea mobilităţii autovehiculului, Salvare / Recuperare în afara carosabilului, parcare, masina de schimb, hotel, continuarea calatoriei, recuperarea autovehicului reparat, repatrierea autovehicului.
Acoperirile care pot fi acordate, in general, Asiguratului sunt cele menționate în Tabelul urmator:
Ce trebuie să faci în cazul unui eveniment asigurat?
Daca ai o urgenta medicala si este necesara:
organizarea asistenței medicale spitalizarea
preluarea costurilor serviciilor medicale
organizarea repatrierii medicale.
Apelează în maximum 48 de ore de la producerea evenimentului numarul dedicat de pe polita, furnizeaza datele din polița de asigurare, precum si informații referitoare la evenimentul produs și urmeaza intocmai indicațiile primite din partea operatorului Call Center .
In cazul in care suferi de afecțiuni cronice sau te afli sub tratament specific, este util sa ai la tine un scurt istoric medical al afecțiunii / tratamentului. Acest document iti poate fi util in caz de acordare a asistentei medicale pentru urgente majore.
Rambursare costurilor achitate
În situația în care achiți singur contravaloarea serviciilor medicale sau medicamente, solicita si pastreza:
documentele medicale, care sa contina motivele prezentarii, diagnosticul stabilit, medicatia recomandata documentele de plata (facturi, chitante, bonuri fiscale).
Pentru alte evenimente asigurate cum ar fi intarzierea curselor aeriene, intarzierea sau pierderea bagajelor, solicita si pastreaza:
documentele oficiale, eliberate de compania de transport, care demonstreaza producerea unui eveniment si urmarile acestuia (ex. dovada reintrarii in posesia bagajului intarziat)
documentele de plata pentru bunuri de stricta necesitate (alimente, produse de igiena personala, haine) sau servicii (transport, cazare, taxe de schimbare a biletului de avion etc.)
Programeaza-te Online
Daca doresti informatii personalizate referitoare la Serviciile de Asigurare, te invitam sa programezi o intalnire cu unul dintre specialistii nostri din Sibiu:
Programeaza-te Online
Gestionează consimțământul pentru cookie-uri
Pentru a oferi cea mai bună experiență, folosim tehnologii, cum ar fi cookie-uri, pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitive. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne permite să procesăm date, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Dacă nu îți dai consimțământul sau îți retragi consimțământul dat poate avea afecte negative asupra unor anumite funcționalități și funcții.
Funcționalitate
Mereu activ
Stocarea tehnică sau accesul este strict necesară în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu cerut în mod explicit de către un abonat sau un utilizator sau în scopul exclusiv de a executa transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferințe
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
Statistici
Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice.Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice anonime. Fără o citație, conformitatea voluntară din partea Furnizorului tău de servicii de internet sau înregistrările suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau preluate numai în acest scop nu pot fi utilizate de obicei pentru a te identifica.
Publicitate
Stocarea tehnică sau accesul este necesară pentru a crea profiluri de utilizator la care trimitem publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.
Dacă ai întrebări în legătură cu încheierea unei polițe de asigurare, suntem aici să te ajutăm.Pentru solicitări adresate în afara programului de lucru, revenim cu un răspuns în următoarea zi. Mulțumim pentru înțelegere!