ASIGURAREA DE ASISTENŢĂ RUTIERĂ - TRANSASIST

Ce este TransAsist?

TransAsist este o asigurare de asistenta rutiera – produs unic in piata de asigurari din Romania in parteneriat Omniasig – Transilvania Broker.

Cui se adreseza TransAsist?

  • Atat persoanelor fizice cat si persoanelor juridice care au interes asigurabil / detin un autovehicul;
  • Includem aici si cazurile in care autovehiculul este in leasing, sau exista contract de comodat;

Obiectul asigurarii:

Planul Optim Asist

Acesta include:

  • Servicii de tractare si transport de la locul producerii evenimentului asigurat pana la o unitate reparatoare / loc de depozitare / resedinta/ sediul asiguratului – fara numar de km si numar de evenimente;
  • Serviciul “Autovehicul la schimb” acoperit o singura data pe an pentru o perioada de maxim 7 zile;

Pentru planul Optim Asist riscul este acoperit daca sunt indeplinite cumulative urmatoarele 3 conditii:

  • Circulatiei autovehicului pe drumurile publice din Romania;
  • Autovehiculul trebuie sa fie in miscare in momentul evenimentului;
  • Autovehicul nedeplasabil prin forta proprie sau in imposibilitatea deplasarii in conditii de siguranta conform legislatiei rutiere;

Planul Expres Asist

Acesta include:

  • Servicii de depanare : se acorda pentru maxim 2 evenimente asigurate/an iar vechimea autoturismului nu trebuie sa fie mai mare de 10 ani la momentul emiterii politei;
  • Pentru planul Expres Asist serviciile de depanare constau in: defectiuni tehnice (avarii electrice si / sau mecanice), nealimentarea (pana de combustibil) sau alimentarea improprie / gresita cu combustibil, daune la anvelope (pana de cauciuc), pierderea / defectarea/ uitarea in interiorul autoturismului a cheilor, cartelelor de pornire;

Planul Complet Asist

Acesta include Optim Asist si Expres Asist.

 

Tarife pentru cele 3 planuri in functie de auto la schimb:

Acoperire Categorie masina schimb Prima finala/an
Optim Asist 1 49
2 64
3 79
Expres Asist - 49
Complet Asist 1 75
2 90
3 105

Perioada de asigurare: 12 luni

Data de inceput a Politei este minim data emiterii + 5 zile, si diferenta maxima intre data de inceput şi data emiterii Politei este de 30 zile.

Modalitate plata: integral si anticipat.

Detalii / mentiuni serviciul “Tractare si/ sau Transport”

Serviciul este acoperit non stop 24/7 de catre societatea de asistenta;

Serviciul de tractare si transport se poate presta dintr-o etapa sau din 2 etape dupa cum urmeaza:

  1. Dintr-o etapa = serviciul de tractare de la locul evenimentului pana la unitate service reparatoare / domiciliu, sediu asigurat pentru distante < 50 km:
    • Serviciul de tractare are grad de urgenta si este oferit imediat ce a fost inregistrata solicitarea de accesare;
    • Timpul maxim de intervenie este de 2 ore la data inregistrarii solicitarii de accesare in conditii meteo si/ sau trafic normale;
  2. Din 2 etape = serviciul de transport care succede serviciului de tractare pentru distante > 50 km:
    • Serviciul de transport nu are regim de urgenta si se efectueaza in maxim 5 zile lucratoare. In prima faza se efectueaza serviciul de tractare de la locul evenimentului pana la un loc de depozitare utilizat de societatea de asistenta si apoi este initiat serviciul de transport pana la unitatea service / sediul sau domiciliul asiguratului;
    • In cazul in care in timpul organizarii / efectuarii serviciilor de tractare si /sau transport intervin zile libere societatea de asistenta este raspunzatoare pentru depozitarea corespunzatoare a autoturismului;

Detalii / mentiuni Serviciul “ Autovehicul la Schimb”:

  • Se acorda o singura data / an de asigurare pentru o perioada de maxim 7 zile;
  • Serviciul trebuie solicitat in termen de maxim 10 zile calendaristice de la data producerii evenimentului;
  • Serviciul se poate accesa prin plata unei garantii in valoare de 650 RON si semnarea unui contract de inchiriere cu compania de Rent a Car;

Detalii / mentiuni serviciul “Depanare”:

  • Serviciul este acoperit non stop 24/7 de catre societatea de asistenta;
  • Serviciul se presteaza in regim de urgenta la locul evenimentului de catre o echipa de interventie;
  • In cazul in care autoturismul nu poate fi reparat la locul producerii evenimentului se acorda serviciul de tractare pana la cea mai apropiata unitate reparatoare care poate efectua reparatia – limita a 50 km;

Cui NU se adreseaza TransAsist?

Autovehiculelor care desfasoara activitati de:

  • taxi
  • rent a car
  • distributie marfa
  • transport persoane
  • paza protectie
  • scoala soferi

Ce NU acopera TransAsist?

  • Avarii/ loviri produse in parcare autovehicului asigurat;
  • Daune produse de autori necunoscuti/ acte de vandalism;
  • Furtul autovehiculului sau a unor parti component;
  • Participarea la competitii sportive, curse, raliuri de masini sau antrenamente;
  • Dezastre naturale, fenomene atmosferice;
  • Conducerea autoturismului sub influenta bauturilor alcoolice sau a stupefiantelor;
  • Contravaloarea combustibilului;
  • Costul materialelor/ pieselor necesare interventiei la fata locului (acumulator, piese de schimb, inlocuirea becurilor, etc.);

Ce trebuie sa faci in caz de accident?

  • Suna la numarul de telefon mentionat in polita – 0219765
  • Autoturismul nu trebuie deplasat de la locul accidentului/ evenimentului;
  • Pentru a beneficia de serviciile TransAsist trebuie avizat evenimentul la numarul de telefon indicat in polita iar serviciul de tractare/ transport/ depanare trebuie efectuat de catre firma specializata;

Daca vrei sa ne lasi un mesaj, apasa butonul de contact.